програма

Розвиток існуючого відділу продажу або створення відділу з 0.

Для того, щоб відділ продажів міг працювати ефективно та незалежно від людських та зовнішніх факторів, його потрібно привести до автономної системи правил, алгоритмів, з плановими показниками, сучасною мотивацією, аналітикою та постійним контролем усіх цільових показників.

Програма модульна та індивідуальна, комплектується залежно від завдань та цілей, прибираємо непотрібні пункти – скорочуємо вартість. Особисто присутній у компанії, згідно з графіком, впроваджую всі розробки, навчаю, консультую та передаю знання відповідальним особам для подальшого користування. Мої переваги – стислі терміни, мобільність, доступна ціна та пряма відповідальність.

1. Структура відділу
– схема посад, підпорядкування та зв’язок між ними
– короткий функціонал з кожної посади
2. Посадові вказівки
– детальна інструкція під підпис
3. Функціональні обов’язки (стандарт посади)
– короткий перелік основного функціоналу під підпис, з бізнес-процесами, звітами та зоною відповідальності
4. Аналіз діючих співробітників на профпридатність
5. Кадрова безпека та кадрова стратегія
– створення взаємозамінної структури, оптимізація ризиків простою робіт
6. Підбір кадрів та прийом на роботу
– складання портретів співробітників на відкриті вакансії
– проведення співбесід, допомога у формуванні правильного іміджу компанії, посади
– допомога у рекрутингу, співпраця з рекрутинговими агентствами
– допомога в адаптації нових співробітників
7. Звітність та формат надання даних
8. Формат проведення нарад
– регламент оперативок, тижневих та місячних нарад
– формат звітності та аналітика результативності
9. Автоматизована мотивація 
– матеріальна мотивація за планами та KPI, яка автоматично розраховується, зручно змінюється та аналізується
– нематеріальна мотивація
10. Планові показники
– визначення критеріїв планових показників та цільових завдань, їх величин та співвідношень
11. Програма розвитку співробітників
– мотивуючий та навчальний тренінг «техніка продажів» теорія + практика
– посилання з доступом до електронної бібліотеки Бізнес літератури
– розробка (силами технічних співробітників) програми навчання з послуг та товарів
12. База знань
– створення бази знань для нових співробітників
– адаптаційний лист для нових співробітників
13. Відповідальність за ОС
– фіксація основних засобів за співробітниками під підпис, проведення інвентаризацій
14. Кейси та скрипти для переговорів та ком пропозицій
15. Оптимізація або впровадженняCRM (складання ТЗ для розробників)
– лідогенерація
– послідовні переходи лідів за відповідальними, фіксація коментарів, позначки дзвінків, вирва продажів
– обов’язкові поля для заповнення карток клієнтів
– можливість аналітики, звіти
16. Телефонія, запис дзвінків
17. Безпека угод
– готівкові угоди, мінімізація ризиків втрати коштів
18. Стратегія розвитку на рік
– основні статті для впровадження
– планування основних показників
19. Алгоритм системної роботи відділу, співробітників, контроль, висновки
– контроль виконання ПI та функціоналу, роз’яснення нововведень, робота з запереченнями співробітників, доведення вигод від систематизації, дисципліни та нової мотивації, контроль реалізації заходів щодо досягнення планів та цільових показників

Сергій Дан

Бізнес-консультант
м. Дніпро

Режим роботи:
Без вихідних та перерв
Завжди онлайн та на зв’язку

Зв’язатися зі мною

Якщо у вас залишилися питання чи пропозиції – зв’яжіться зі мною будь-яким зручним способом. Можливо, у спілкуванні по телефону ви знайдете відповіді на свої запитання, такий обмін досвідом також приносить мені задоволення та самореалізацію.